Veelgestelde vragen

Bestellen

Hoe vind ik een product naar keuze?

Je kunt een product op verschillende manieren vinden in de webshop van Kruskes. Wanneer je op zoek bent naar een specifiek product kun je deze snel vinden door middel van de zoekmachine. Wanneer je niet op zoek bent naar een specifiek product kun je via de navigatie per categorie alle producten bekijken.

Hoe kan ik me aanmelden voor de nieuwsbrief?

Je kunt je tijdens het afrekenen van je bestelling aanmelden voor de nieuwsbrief of stuur een e-mail naar [email protected] dat je de nieuwsbrief wilt ontvangen. De nieuwsbrief houd je op de hoogte van de laatste nieuwtjes, actie’s en producten.

Hoe kan ik me afmelden voor de nieuwsbrief?

Afmelden kan door te klikken op ‘Afmelden voor de nieuwsbrief’ onderaan elke nieuwsbrief. Ook kan je een email sturen naar [email protected] dat je de nieuwsbrief niet meer wilt ontvangen, wij zullen je dan afmelden voor de nieuwsbrief.

Iets vergeten mee te bestellen?

Als je nog iets wilt toevoegen aan je bestelling kan dat zolang het pakketje nog niet is verstuurd. Bestel in dit geval het gewenste product en stuur ons direct daarna een berichtje via de e-mail, sms of Whatsapp waarin je aangeeft dat we het mee kunnen sturen met een eerder geplaatste bestelling. We zullen het product er dan voor je bijvoegen, dit kan natuurlijk alleen als je bestelling nog niet verzonden is. Is dit het geval, dan boeken we de eventueel betaalde verzendkosten voor de tweede bestelling direct terug naar je rekening.

Verzending & Bezorging

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten voor bestellingen met alleen kaartjes, stickers en/of cadeaulabels bedragen slechts 2,50 euro. Bestel je ook andere artikelen? Dan wordt je bestelling verzonden in een brievenbuspakje met het standaard verzendtarief van 3,95 euro. Wil je de bestelling niet thuis ontvangen (omdat het bijvoorbeeld een cadeautje is)? Dan kun je voor de afhaallocatie kiezen, het tarief hiervoor is 5,95 euro. Ook worden de producten die niet door de brievenbus passen in een pakket verzonden tegen de kosten van 5,95. Lees hier alles over de verzending en bezorging.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Voor 16:00 uur besteld? Dan verzenden we je bestelling dezelfde dag nog. Bestel je ná 16:00? Dan verzenden we je bestelling op de eerst volgende werkdag. Lees hier alles over de levertijden.

Kan ik ook een bestelling naar een ander versturen, bijvoorbeeld als cadeautje?

Dat kan zeker! Vul bij factuurgegevens je eigen adres in en klik het vakje aan bij: ‘Verzenden naar een ander adres?’. Hier kun je het adres van de ontvanger invullen. Ook kun je bij bestelnotities voor de zekerheid nog eens aangeven dat je een cadeau wilt verzenden naar iemand anders. Je kunt zelfs aangeven of je een persoonlijke boodschap toe wilt voegen aan de hand van een kaartje o.i.d. deze zullen wij dan toevoegen.

Kan ik mijn bestelling online volgen?

Je kan eenvoudig je bestelling volgen via de track en trace link die je toegestuurd krijgt van PostNL zodra je pakketje onderweg is.

Ik heb geen bevestigingsmail gehad, is mijn bestelling wel goed gegaan?

Het kan zijn dat je geen bevestigingsmail ziet in je mailbox. Kijk dan eens in je spam- of ongewenste e-mailbox. Het kan zijn dat de mailtjes van Krúskes daar in terecht komen. Mocht je een uur na het plaatsen van je bestelling nog geen bevestigingsmail zien in zowel je postvak-in als je ongewenste e-mailbox, neem dan contact met ons op via het contactformulier of mail naar [email protected].

De track & trace code zegt dat mijn bestelling al bezorgd is, maar ik heb nog niks. Hoe kan dit?

Het kan zijn dat je bestelling bij de buren is bezorgd, meestal zit er dan een briefje van de bezorger in de brievenbus. Mocht dit niet het geval zijn dan wordt het pakketje in de meeste gevallen alsnog dezelfde dag bezorgd.

Bestelling ophalen

Helaas is het nog niet mogelijk om je bestelling op te halen, we werken hier aan!

Betalen

Op welke manier kan ik betalen?

Bij Krúskes kun je gemakkelijk met verschillende veilige betaalmogelijkheden betalen. Zo kun je met iDEAL, Paypal, Bancontact en Afterpay betalen. Lees hier meer over alle veilige betaalmogelijkheden.

Annuleren

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Je kan je bestelling kosteloos annuleren door een Whatsapp bericht of e-mail te sturen. Als je bestelling al onderweg is, kunnen wij hem helaas niet meer annuleren. Je kunt dan de bestelling aan de deur weigeren of zelf aan ons retourneren.

Retourneren

Tot wanneer mag ik mijn bestelling retourneren?

Je hebt voor iedere bestelling bij Krúskes een zichttermijn van 30 dagen, dit termijn geldt vanaf de dag dat je de complete bestelling in huis hebt. Het retourtermijn is 14 dagen, dit betekent dat je de bestelling na aangeven van retourneren, binnen 14 dagen moet retourneren. De eventuele retourkosten zijn voor eigen rekening.

Garantie

Welke garantie krijg ik op mijn aankoop?

Op alle producten is de wettelijke garantie van toepassing. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Je hebt dus te allen tijde recht op een deugdelijk product. Bij het kopen ga je akkoord met de algemene voorwaarden.

Hoe kan ik een klacht indienen?

Het kan weleens voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Je kunt een klacht indienen per brief of e-mail. Ben je het niet eens met de oplossing en heb je nog steeds een klacht? Dan kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie op het Europees ODR Platform.

Overig

Zijn alle producten zelf ontworpen?

Ja, alle producten, prints en teksten worden door ons zelf ontworpen. De producten worden gedrukt door een kwaliteitsdrukker. Mocht je tips, ideeën of opmerkingen hebben over de producten, schroom niet en neem contact op!

Wanneer komen er nieuwe producten in de webshop?

We zijn altijd bezig met het bedenken en ontwerpen van nieuwe producten. Volg ons op Facebook, Instagram of schrijf je in voor onze nieuwsbrief en houd de webshop in de gaten, op deze manier ben je zoveel mogelijk op de hoogte van het laatste nieuws zoals nieuwe collecties en producten.

Vragen over je bestelling, verzending, garantie, productinformatie of levertijd?

Je kunt Krúskes eenvoudig bereiken via [email protected] Wij reageren (op werkdagen) binnen 24 uur op je email. Krúskes (let op: dit is ons vestigingsadres, geen bezoekadres) Zuiderzeestraatweg 700A 8094 AW Hattemerbroek Nederland E-mail: maak gebruik van ons contactformulier of mail naar [email protected].