Veelgestelde vragen

Bestellen

Je kunt een product op verschillende manieren vinden in de webshop van Kruskes. Wanneer je op zoek bent naar een specifiek product kun je deze snel vinden door middel van de zoekmachine. Wanneer je niet op zoek bent naar een specifiek product kun je via de navigatie per categorie alle producten bekijken.

Je kunt je tijdens het afrekenen van je bestelling aanmelden voor de nieuwsbrief of stuur een e-mail naar info@kruskes.nl dat je de nieuwsbrief wilt ontvangen. De nieuwsbrief houd je op de hoogte van de laatste nieuwtjes, actie’s en producten.

Afmelden kan door te klikken op ‘Afmelden voor de nieuwsbrief’ onderaan elke nieuwsbrief. Ook kan je een email sturen naar info@kruskes.nl dat je de nieuwsbrief niet meer wilt ontvangen, wij zullen je dan afmelden voor de nieuwsbrief.

Als je nog iets wilt toevoegen aan je bestelling kan dat zolang het pakketje nog niet is verstuurd. Bestel in dit geval het gewenste product en stuur ons direct daarna een berichtje via de e-mail, sms of Whatsapp waarin je aangeeft dat we het mee kunnen sturen met een eerder geplaatste bestelling. We zullen het product er dan voor je bijvoegen, dit kan natuurlijk alleen als je bestelling nog niet verzonden is. Is dit het geval, dan boeken we de eventueel betaalde verzendkosten voor de tweede bestelling direct terug naar je rekening.

Verzending & Bezorging

Vanaf 40 euro betalen wij de verzendkosten.

De verzendkosten voor bestellingen met alleen A6 kaartjes en cadeaulabels bedragen slechts 2,99 euro. Bestel je ook andere artikelen? Dan wordt je bestelling verzonden in een brievenbuspakje of pakket met ons standaard verzendtarief van 3,99 euro. Lees hier alles over de verzending en bezorging.

Voor 16:30 uur besteld? Dan verzenden we je bestelling dezelfde dag nog. Bestel je ná 17:00? Dan verzenden we je bestelling op de eerst volgende werkdag. Lees hier alles over de levertijden.

Dat kan zeker! Vul bij factuurgegevens je eigen adres in en klik het vakje aan bij: ‘Verzenden naar een ander adres?’. Hier kun je het adres van de ontvanger invullen. Je kunt ons eventueel ook een berichtje sturen om een persoonlijke boodschap op (bijvoorbeeld) een kaartje te zetten. We doen het graag voor je!

Je kan eenvoudig je bestelling volgen via de track en trace link die je toegestuurd krijgt van PostNL zodra je pakketje onderweg is.

Het kan zijn dat je geen bevestigingsmail ziet in je mailbox. Kijk dan eens in je spam- of ongewenste e-mailbox. Het kan zijn dat de mailtjes van Krúskes daar in terecht komen. Mocht je een uur na het plaatsen van je bestelling nog geen bevestigingsmail zien in zowel je postvak-in als je ongewenste e-mailbox, neem dan contact met ons op via het contactformulier of mail naar info@kruskes.nl.

Het kan zijn dat je bestelling bij de buren is bezorgd, meestal zit er dan een briefje van de bezorger in de brievenbus. Mocht dit niet het geval zijn dan wordt het pakketje in de meeste gevallen alsnog dezelfde dag bezorgd.

Het is op werkdagen ook altijd mogelijk om je bestelling op te halen op de Lange Baan 8C in Steenwijk. Dit kan tussen 9.00 en 17.30. Stuur ons voor of na je bestelling even een berichtje, dan zorgen wij dat je bestelling klaarligt op het afgesproken moment. Eventuele verzendkosten komen te vervallen of worden teruggeboekt.

Betalen

Bij Krúskes kun je gemakkelijk met verschillende veilige betaalmogelijkheden betalen.

✓ iDEAL
✓ Apple Pay
✓ Google Pay
✓ Bancontact
✓ Achteraf betalen (via Billink, mogelijk vanaf 30 euro bestelwaarde)
✓ Creditcards: Mastercard / Visa / Maestro

Annuleren

Je kan je bestelling kosteloos annuleren door een Whatsapp bericht of e-mail te sturen. Als je bestelling al onderweg is, kunnen wij hem helaas niet meer annuleren. Je kunt dan de bestelling aan de deur weigeren of zelf aan ons retourneren.

Retourneren

Je hebt voor iedere bestelling bij Krúskes een zichttermijn van 50 dagen, dit termijn geldt vanaf de dag dat je de complete bestelling in huis hebt. Het retourtermijn is 14 dagen, dit betekent dat je de bestelling na aangeven van retourneren, binnen 14 dagen moet retourneren. De eventuele retourkosten zijn voor eigen rekening.

Garantie

Op alle producten is de wettelijke garantie van toepassing. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Je hebt dus te allen tijde recht op een deugdelijk product. Bij het kopen ga je akkoord met de algemene voorwaarden.

Het kan weleens voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Je kunt een klacht indienen per brief of e-mail. Ben je het niet eens met de oplossing en heb je nog steeds een klacht? Dan kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie op het Europees ODR Platform.

Overig

Ja, alle producten, prints en teksten worden door ons zelf ontworpen. De producten worden gedrukt door een kwaliteitsdrukker. Mocht je tips, ideeën of opmerkingen hebben over de producten, schroom niet en neem contact op!

We zijn altijd bezig met het bedenken en ontwerpen van nieuwe producten. Volg ons op Facebook, Instagram of schrijf je in voor onze nieuwsbrief en houd de webshop in de gaten, op deze manier ben je zoveel mogelijk op de hoogte van het laatste nieuws zoals nieuwe collecties en producten.

Je kunt Krúskes eenvoudig bereiken via info@kruskes.nl Wij reageren (op werkdagen) binnen 24 uur op je email.

E-mail: maak gebruik van ons contactformulier of mail naar info@kruskes.nl.