Contact

Veelgestelde vragen

Vind hier snel antwoord op je vraag

Wat zijn de verzendkosten?

De bezorging is gratis indien je bestelling 40 euro of meer bedraagt. Onder de 40 euro vragen wij een passende bijdrage gebaseerd op je bestelling variërend van 2,99 tot 3,99 euro. Lees hier meer over de verzendkosten.

Kan ik een gepersonaliseerd product laten maken door Krúskes?

Het is niet mogelijk om een product te personaliseren met bijvoorbeeld een naam, andere kleur of vorm.

Op welke manieren kan ik betalen?

Bij Krúskes kun je gemakkelijk en veilig vooraf of achteraf betalen met de volgende betaalmethodes.

✓ iDEAL
✓ Paypal
✓ Bancontact
✓ Creditcard
✓ Apple Pay
✓ Afterpay (veilig achteraf betalen)

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

We verzenden je bestelling altijd binnen één werkdag. Indien je op een werkdag vóór 17.00 uur hebt besteld, wordt je bestelling de volgende dag bezorgd. Lees hier meer over de levertijden.

Verzenddagen zijn maandag t/m vrijdag.

*Levering van Producten met eigen foto, ontwerp of tekst zijn uitgezonderd. Deze producten hebben een afwijkende levertijd en worden afzonderlijk verzonden van eventueel andere bestelde producten. Kijk bij het product voor de actuele levertijd.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Je kunt je bestelling kosteloos annuleren door een berichtje via de e-mail of Whatsapp te sturen. Als je bestelling al onderweg is, kunnen wij hem helaas niet meer voor je annuleren. Je kunt je bestelling dan aan de deur weigeren of later zelf aan ons retourneren.

Ik heb geen bevestigingsemail ontvangen

Wij sturen na het plaatsen van de bestelling altijd een bevestiging naar het opgegeven e-mailadres. Heb je ‘m niet ontvangen? Kijk eens in je Spam/ongewenste map. Is hij hier ook niet? Dan kan het zijn dat je e-mailadres niet juist is gespeld, neem in dit geval even contact met ons op.

Iets vergeten mee te bestellen

Als je nog iets wilt toevoegen aan je bestelling kan dat zolang het pakketje nog niet is verstuurd. Bestel in dit geval het gewenste product en stuur ons direct daarna een berichtje via de e-mail, Whatsapp of SMS waarin je aangeeft dat we het mee kunnen sturen met een eerder geplaatste bestelling.

We zullen het product er dan voor je bijvoegen, dit kan natuurlijk alleen als je bestelling nog niet verzonden is. Is dit het geval, dan boeken we de eventueel betaalde verzendkosten voor de tweede bestelling direct terug naar je rekening.

Contact met Krúskes

Heb je een vraag, opmerking, klacht of suggestie? Neem gerust contact op en stuur een e-mail naar info@kruskes.nl. Een goede service staat bij Kruskes hoog in het vaandel, wij doen er dan ook alles aan om je zo goed mogelijk te helpen. Wij streven er naar om jouw vraag en/of klacht zo spoedig mogelijk te beantwoorden, daarom ontvang je op werkdagen binnen 4 uur een reactie van ons.


    *Telefonisch contact helaas (nog) niet mogelijk door wisselende werktijden, we streven hier op korte termijn naar. Onze excuses voor het eventuele ongemak.

    Krúskes

    Bedrijfsgegevens

    Krúskes B.V.
    KVK nummer: 81180683
    BTW: NL861973045B01

    Vestigingsadres (let op: dit is ons vestigingsadres, geen bezoekadres): Zuiderzeestraatweg 700A
    8094 AW Hattemerbroek

    Volg Krúskes op social media:

    Krúskes producten inkopen?

    Onze producten zijn verkrijgbaar voor wederverkoop, je leest er alles over op deze pagina.

    Wat zeggen onze klanten?

    Top service, voor de 2e x iets besteld en beide keren leuke extra's erbij gekregen. Zorgvuldig verpakt, zo te zien mensen met hart voor de zaak.

    Karin H. (NL) / WebwinkelKeur 15-08-2021

    Werd super snel en netjes bezorgd! Ook zat er een leuke sticker op (klein gebaar maar voelde gewoon persoonlijk), was echt gewoon feestje om open te maken!

    Maaike K. (NL) / WebwinkelKeur 11-08-2021

    Een cadeautje om te ontvangen; leuk ingepakt en ik had het al de volgende dag in huis!

    Yttje H. (NL) / WebwinkelKeur 08-08-2021