Retourneren en ruilen

Alle geplaatste bestellingen worden met veel aandacht ingepakt en verzonden. Het kan echter zijn dat de bestelling beschadigt is aangekomen of dat je niet helemaal tevreden bent over je bestelde product(en). Dan kun je je bestelling of een deel daarvan zonder probleem retourneren. Je hebt bij Krúskes het recht om jouw bestelling tot 50 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te herroepen en dus en te retourneren.  Je hebt daarna nog 14 dagen om je bestelling aan ons te retourneren. Wanneer het geen garantie betreft zijn de retourkosten voor eigen rekening.

Contact alvorens te retourneren Neem altijd eerst contact op met Krúskes alvorens te retourneren, in sommige gevallen kunnen we het gemakkelijker oplossen. Stuur ons een e-mail of whatsapp bericht.

Artikelen retourneren?

1. Controleer eerst of jouw retour aan de voorwaarden voldoet: – Het artikel mag niet beschadigd of gebruikt zijn. – Het artikel dient in de originele verpakking retour te worden gezonden. – Het product mag uit de originele verpakking zijn gehaald voor zover dat nodig is om het product te bekijken of te testen.

2. Download hieronder het retourformulier voor herroeping en vul de velden in. Vergeet het formulier niet bij je retourzending te voegen! > Download hier het retourformulier <

3. Verpak de artikelen weer in de originele verpakking

4. Schrijf het retouradres op de verpakking: Krúskes Zuiderzeestraatweg 700 A 8094 AW Hattemerbroek Let op: dit is ons vestigings- en retouradres, geen bezoekadres.

5. Frankeer het pakket en breng het naar de brievenbus of een (bijvoorbeeld: PostNL) servicepunt. De kosten van de retourzending zijn voor eigen rekening. (Let op: bewaar het bonnetje van de retourzending, dit is je verzendbewijs).

6. Zodra je retour door ons is ontvangen stellen wij je hier van op de hoogte. We storten het aankoopbedrag terug op de rekening waar je mee hebt betaald. Meestal duurt de terugstorting 24 uur, in uitzonderlijke gevallen kan dit duren tot maximaal 14 dagen. Indien je de gehele bestelling hebt geretourneerd, krijg je de eventueel betaalde verzendkosten ook terug.

Artikelen ruilen?

Wil je graag een artikel ruilen? De beste oplossing hierbij is om je ontvangen product retour te sturen volgens bovenstaande instructie en het gewenste product zelf te bestellen via de webshop. Je ontvangt van het geretourneerde product dan het aankoopbedrag terug op je rekening.

Vragen of onduidelijkheden?

Heb je nog vragen over retourneren? Bekijk dan ook onze veelgestelde vragen of neem contact met ons op door een bericht te sturen via de e-mail (naar [email protected]) of Whatsapp.